Angel vs Devil
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Angel vs Devil

1000 jaar is er en oorlog tussen de Devils en Angels, andere soorten worden er bij betrokken zoals Humans(demonen jagers) en halfblood(half Angel, half Devil). Laatste tijd is het erg rustig in AvsD Zouden Angels of Devils iets groots aan het plannen zijn
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 O just shut up... You stupid angels

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Raven

Raven


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 03-10-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Daar moet ik nog eens overna denken.....

Angel vs Devil Profiel
Leeftijd: {My Secret}
Ras: Half an Angel, Half an Devil... So I'm both of them {Queen}
Partner: The ravens will protect me....

O just shut up... You stupid angels Empty
BerichtOnderwerp: O just shut up... You stupid angels   O just shut up... You stupid angels Emptydi okt 04, 2011 8:25 am

Met trotse zelfverzekerde stappen liep Raven door een of ander bos waar ze een sterke magie voelde, een bos in het territorium van de angels dus, alleen daar vond je zulke sterke magie dat je er ziek van kon worden, als je devil was te minsten, wat zij op haar beurt ook weer gedeeltelijk was. Ondangs dat Raven wist dat ze hier niet welkom was en dat ze niet precies wist hoe en waarom ze hier terechtgekomen of naartoe gekomen was, haast om hier weg te komen maakte ze niet, ze was niet bang voor de heilige boontjes van een angels, ze maakten ook fouten, veel fouten. Maar niettemin was ze trots op wat ze was, zij en haar soort hadden het beste van twee kanten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Admin
Daisy


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 27-09-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : in een doos

Angel vs Devil Profiel
Leeftijd: 55 ziet er uit als{19}
Ras: Angel
Partner: it is not that person fall in love quickly.

O just shut up... You stupid angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: O just shut up... You stupid angels   O just shut up... You stupid angels Emptywo okt 05, 2011 4:13 am

Rustig liep ze zonder zorgen door oer oude bos, het was hier prachtig zelfs veel mooier dan bij de heilige rivier. Daisy stak haar handen naar voren en voelde hoe de energie die in het bos was in haar ging maar er was iets anders een andere energie die hier niet thuis hoort. Daisy sloot haar ogen om zich beter te kunnen concentreren. De hele bos was stil, geen vogel zong geen boom fluisterde naar elkaar ze wisten dat het rustig moest zijn als de queen zich concentreerde. Uit eindelijk deed ze haar ogen open 'halfling, en ze is niet zo ver weg' dacht ze bij zich zelf, met rustige stappen liep ze naar de buitenstaander die in dit bos bevond. In de verte zag ze een meisje lopen, Met gemak haalde ze die meid in 'Dag jonge dame kan ik je helpen?' die meid was zeker niet verdwaalt, haar humeur was veel te goed daar voor!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://angelvsdevil.actieforum.com
Raven

Raven


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 03-10-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Daar moet ik nog eens overna denken.....

Angel vs Devil Profiel
Leeftijd: {My Secret}
Ras: Half an Angel, Half an Devil... So I'm both of them {Queen}
Partner: The ravens will protect me....

O just shut up... You stupid angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: O just shut up... You stupid angels   O just shut up... You stupid angels Emptyvr okt 07, 2011 6:09 am

Volledig op haar gemak liep Raven door een gebeid waarvan ze wist dat ze er niet welkom was, maar ze had toch niks te vrezen, anegls waren altijd schuinheilig en zachtaardig... En luidruchtig. Duidelijk hoorbaar hoorde Raven voetstappen achter zich en ook voelde ze de nadering door de magie die de angel uitstootte, het was sterke zuivere magie, dus deze angel moest een hoge rang hebben, misschien zelfs Queen. 'Dag jonge dame kan ik je helpen?' zei de Angel maar Raven draaide zich niet naar haar om 'Gegroet Angel' zei ze slechts terwijl ze haar grote raven zwarte vleugels volledig uitvouwde zodat die een spanwijdte hadden van zeven meter in totaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Admin
Daisy


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 27-09-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : in een doos

Angel vs Devil Profiel
Leeftijd: 55 ziet er uit als{19}
Ras: Angel
Partner: it is not that person fall in love quickly.

O just shut up... You stupid angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: O just shut up... You stupid angels   O just shut up... You stupid angels Emptyvr okt 07, 2011 8:31 am

In de verte zag ze een meisje lopen, Met gemak haalde ze die meid in 'Dag jonge dame kan ik je helpen?' die meid was zeker niet verdwaalt, haar humeur was veel te goed daar voor!
Die meid deed niet eens moeite om zich naar har om te draaien, de energie die uit de lijf van har stroomde was sterk veel te sterk voor een beschermer een Queen misschien van de halflingetjes, 'Gegroet Angel' zei ze slechts terwijl ze haar grote raven zwarte vleugels volledig uitvouwde zodat die een spanwijdte hadden van zeven meter in totaal. 'Je hebt hier niks te zoeken op deze territoria'ging ze rustig verder, Daisy deed par stappen en nu stond ze recht voor de vrouw automatisch werden haar vleugels groot die ook ongeveer 7 m waren. 'Dit is mijn territoria dus wat moet je hier' siste ze gevaarlijk en keek de indringer recht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://angelvsdevil.actieforum.com
Raven

Raven


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 03-10-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Daar moet ik nog eens overna denken.....

Angel vs Devil Profiel
Leeftijd: {My Secret}
Ras: Half an Angel, Half an Devil... So I'm both of them {Queen}
Partner: The ravens will protect me....

O just shut up... You stupid angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: O just shut up... You stupid angels   O just shut up... You stupid angels Emptyvr okt 07, 2011 7:27 pm

'Je hebt hier niks te zoeken op deze territoria' zei de Angel en Raven knikte terwijl de angel voor haar kwam staan en haar vleugels uitvouwde die wit waren als parels, echte engelen vleugels dus. 'Dit is mijn territoria dus wat moet je hier' siste de angel in een poging om gevaarlijk te doen waarschijnlijk. 'Wat ik hier moet...' herhaalde Raven de vraaag droog zonder ook maar iets van haar emotie prijstegeven 'Dat is voor mij een weet en voor jou slechts een vraag' zei ze waarna ze een kille glimlach grijsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Admin
Daisy


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 27-09-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : in een doos

Angel vs Devil Profiel
Leeftijd: 55 ziet er uit als{19}
Ras: Angel
Partner: it is not that person fall in love quickly.

O just shut up... You stupid angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: O just shut up... You stupid angels   O just shut up... You stupid angels Emptyvr okt 07, 2011 11:52 pm

'Wat ik hier moet...' begon het meisje 'Dat is voor mij een weet en voor jou slechts een vraag' zei ze waarna ze een kille glimlach grijsde. 'Ik vraag je nog is rustig, wat moet je op de gebied.' En keek boos naar het meisje, Als ze hier voor de hunter kwam kon ze vergeten omdat hij er niet was, sinds 's ochtends niet. Dat voelde niet goed, de hele dag alleen met de volk ze was nieuw dus was het ook lastiger. Daisy rechte haar rug en keek recht in de ogen van de meisje tot ze iets zou antwoorden.

(sorry weet niks)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://angelvsdevil.actieforum.com
Mariah
Admin
Mariah


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 28-09-11
Leeftijd : 27

Angel vs Devil Profiel
Leeftijd: locked in a 16 year old body
Ras: Devilish powers run trough me
Partner: Pain and Hate are my lovers

O just shut up... You stupid angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: O just shut up... You stupid angels   O just shut up... You stupid angels Emptyza okt 08, 2011 4:35 am

In de stille schaduwen van het bos keek ze met haar zilveren ogen naar de Engel en de Halfblood. Ze wist maar wat goed wie de Engel was, Daisy, Queen van de Engelen. Een hatelijke grijns verscheen rond Mariah's gezicht en keek het andere meisje aan. Na hun verhaal te horen begon ze zich te vervelen. Ze sloeg haar uitgeslagen staf in de grond en zette zich af om met een salto tussen hun in te komen. Met de zelfde beweging klapte ze haar staf in tot een normale houding en ramde die opnieuw de grond in. Haar haar viel weer rustig terug in hun houding en ze grijnsde smalend naar Daisy. "Wel hallo lief engeltje." Lachte ze greinsend en keek het andere meisje aan. "Halfvlood." Sprak ze met een knikje. "Dus.. Iets interesants te melden lieve brave mensjes want echt, vanuit de bosjes irriterrde jullie me."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Daisy
Admin
Daisy


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 27-09-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : in een doos

Angel vs Devil Profiel
Leeftijd: 55 ziet er uit als{19}
Ras: Angel
Partner: it is not that person fall in love quickly.

O just shut up... You stupid angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: O just shut up... You stupid angels   O just shut up... You stupid angels Emptyza okt 08, 2011 10:36 pm

UIt de bosjes zag ze een gedaante een salto maken en voor hun terecht komen meteen wist ze wie het was mariah de Queen van de duivels "Wel hallo lief engeltje." Ze keek naar de duivel voor haar. 'Dag mariah, ik heb je lang niet meer gezien hoe is het met je volk?' vroeg ze op een kille toon en keek haar normaal, ze waren nooit echt vrienden geweest maar ze kwam elkaar vaak tegen wanneer ze beschermers waren. 'wat moet je hier Mariah?' ze richte haar blik snel even op de andere meid en keek weer naar mariah. Zij vormde de grootste gevaar in deze bos. Niet dat ze bang voor haar was, Daisy wou eigenlijk dat deze bos niet werd beschadigt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://angelvsdevil.actieforum.com
Mariah
Admin
Mariah


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 28-09-11
Leeftijd : 27

Angel vs Devil Profiel
Leeftijd: locked in a 16 year old body
Ras: Devilish powers run trough me
Partner: Pain and Hate are my lovers

O just shut up... You stupid angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: O just shut up... You stupid angels   O just shut up... You stupid angels Emptyza okt 08, 2011 10:48 pm

. 'Dag mariah, ik heb je lang niet meer gezien hoe is het met je volk. Wat moet je hier Mariah?' Haar woorden waren kil en Mariah grijnste. "Even koud als altijd nietwaar. En met ons gaat het prima, kleine verovering op jouw zielige volkje aan het plannen, z'n gangetje dus. Laatst ben ik nog een zeer bijzondere gast tegengekomen in onze landen, maar ach, ik heb hem iets beloofd dus daar moet ik me maar aan houden denk ik he." Ze grijnste opnieuw. "En inderdaad, lang niet gezien, maar het had wel wat langer kunnen duren hoor." Haar zilveren ogen stonden koud en de lichte grijns op haar lippen verraade haar gedachtes. Binnen hoeveel seconden kon ze de Halfblood uitschakelen of voor haar winnen en daarna Daisy vernietigen. Zo even snel. En dan zou het lieve Queentje van de schattige engelen niet meer bestaan. Haar hand begon te tintelen bij het idee en haar grijns werd breder en breder.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Raven

Raven


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 03-10-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Daar moet ik nog eens overna denken.....

Angel vs Devil Profiel
Leeftijd: {My Secret}
Ras: Half an Angel, Half an Devil... So I'm both of them {Queen}
Partner: The ravens will protect me....

O just shut up... You stupid angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: O just shut up... You stupid angels   O just shut up... You stupid angels Emptyzo okt 09, 2011 2:16 am

-Fijn dat jullie ff op mij wachten.... maar ik reageer niet meer want jullie zijn te ver verdergegaan-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





O just shut up... You stupid angels Empty
BerichtOnderwerp: Re: O just shut up... You stupid angels   O just shut up... You stupid angels Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
O just shut up... You stupid angels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Angel vs Devil :: Angel Territoria :: Angel Territoria :: Oer oude bos-
Ga naar: