Ariani

Aantal berichten: 34 Registratiedatum: 04-10-11
Angel vs Devil Profiel Leeftijd: 16, but smart as the devil Ras: I'm not a Angel, but also not a Devil...... I'm just Evil Partner: Nobody wants a cold heart
 | Onderwerp: [rpg] Wolf Brother zo okt 16, 2011 9:16 am | |
| Naam Wolf Brother Onderwerp Wolf Brother is de rpg die is gebaseerd op de boeken van Michelle Paver, Torak en Wolf. Beschrijving Wanneer Renn en Torak denken van hun rustige leven te kunnen genieten samen met hun kinderen, steekt een nieuw gevaar zijn kop op. De zieleneters zijn teruggekeerd en hebben zich gevestigd in het rijk van de dode. Torak staat voor lastige keuzes, hij moet kiezen tussen het verdedigen van het woud, en het verdedigen van zijn familie en stam. Waar zou hij voor kiezen? Link Wolfbrother Admins Megan/Torak & Romy/Renn Mods X |
|
Raven

Aantal berichten: 20 Registratiedatum: 03-10-11 Leeftijd: 14 Woonplaats: Daar moet ik nog eens overna denken.....
Angel vs Devil Profiel Leeftijd: {My Secret} Ras: Half an Angel, Half an Devil... So I'm both of them {Queen} Partner: The ravens will protect me....
 | Onderwerp: Re: [rpg] Wolf Brother di okt 18, 2011 2:56 pm | |
| Zo mooi! En ook een gaaf inderwerp, wel vind ik het een beetje onduidelijk wat voor soort (anime, foto, nog iets anders) plaatje je moet gebruiken als je een mens speelt. Misschien zal ik me er later registreren. xxx |
|
Ariani

Aantal berichten: 34 Registratiedatum: 04-10-11
Angel vs Devil Profiel Leeftijd: 16, but smart as the devil Ras: I'm not a Angel, but also not a Devil...... I'm just Evil Partner: Nobody wants a cold heart
 | Onderwerp: Re: [rpg] Wolf Brother di okt 18, 2011 5:56 pm | |
| Wat lief, dankje ^^ Fijn dat je het even zegt over de plaatjes, we gaan er nu een topic over maken. Btw, ik hoop dat ik je daar uiteindelijk toch zie verschijnen. Als je toch komt, pb mij [Renn] dan ff ^^
-X- Romy |
|