Angel vs Devil

1000 jaar is er en oorlog tussen de Devils en Angels, andere soorten worden er bij betrokken zoals Humans(demonen jagers) en halfblood(half Angel, half Devil). Laatste tijd is het erg rustig in AvsD Zouden Angels of Devils iets groots aan het plannen zijn

IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Alex Redgrave

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alex

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 20

Angel vs Devil Profiel
Leeftijd: Lookin' 15
Ras: Lil' Devil
Partner: Locked myself in limbo to see how it truly feels;

BerichtOnderwerp: Alex Redgrave   wo okt 12, 2011 1:45 am

Where are the people that accused me?
The ones who beat me down and bruised me
They hide just out of sight
Can't face me in the light
They'll return but I'll be stronger

Naam: Alex Redgrave
Leeftijd: 1045
Soort: Duivel
Geslacht: Vrouwelijk
Kant: Neutraal, gewoonweg erg irritant voor engelen, mensen, halfbloeden en zelfs duivels. She doesn't really care, ya know.
Partner: Shut the F up, idiot.

God, I want to dream again
Take me where I've never been
I want to go there
This time I'm not scared
Now I am unbreakable, it's unmistakable
No one can touch me
Nothing can stop me

Kracht: Veel dieren raken spontaan in paniek, lichten en andere electronica lopen vast, gaan flikkeren en soms vallen ze zelfs uit als ze in de buurt komt. Zorgt vaak voor paniek en onrust in haar omgeving. Ze trekt alle electriciteit naar zich toe, om haar iPod te vullen, die constant aanstaat.
Als ze echt serieus wordt kan ze geluidsgolven gebruiken om een ander omver te blazen. Dit werkt ook op normale objecten, dus als er haar iets in de weg staat, zal het niet lang bestaan.

Sometimes it's hard to just keep going
But faith is moving without knowing
Can I trust what I can't see?
To reach my destiny
I want to take control but I know better

Karakter: Egoïstisch, irritant en behoorlijk sterk voor haar leeftijd. Alex kan zowel bot als vriendelijk overkomen. Meestal is haar vriendelijkheid maar schijn. Ze is koppig en kijkt graag op iedereen neer. Ze heeft een hekel aan roze en vrolijkheid en zal eerder een vlinder doodslaan dan een mug. Ze heeft een hekel aan mensen en kan soms erg egoïstisch zijn. De meeste dingen kunnen haar niet schelen, dat is vooral vanwege haar motto 'wat maakt het uit, ik kan toch niet dood'. Over wat ze heeft gedaan om haar jaren straf te verdienen zwijgt ze, en over haar familie en vrienden die ze vroeger had heeft ze het nooit. Ze is bepaald geen mietje en laat niet zomaar over zich heen lopen. Ze weet zich dan ook goed te verdedigen. Het enige waar ze echt graag over praat, is muziek.

Forget the fear it's just a crutch
That tries to hold you back
And turn your dreams to dust
All you need to do is just trust

Haar: Felrood, tot op haar heupen, met twee hoorns die uit haar hoofd steken.
Ogen: Varieren van feloranje tot dieppaars.
Lengte: 1.55, maar daar kun je haar maar beter niet aan helpen herinneren.
Bouw: Slank, weinig rondingen, maar who cares?
Kleding: Variëert van gothic, emo en scene, maar vaak ook gewoon casual.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

Alex Redgrave
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Angel vs Devil :: Algemeen :: Voorstellen :: Als je karakter-
Ga naar: