Angel vs Devil

1000 jaar is er en oorlog tussen de Devils en Angels, andere soorten worden er bij betrokken zoals Humans(demonen jagers) en halfblood(half Angel, half Devil). Laatste tijd is het erg rustig in AvsD Zouden Angels of Devils iets groots aan het plannen zijn

IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

It's a beautifull day

Go down 
AuteurBericht
Hunter

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 03-10-11
Leeftijd : 23

Angel vs Devil Profiel
Leeftijd: 75 [20]
Ras: I'm a halfblood Part of me is Demon and part of me is Angel, but yet I am the king of the Angels, But this will remain my little secret...
Partner: Love, a word so much spoken of, but can you make it real?

BerichtOnderwerp: It's a beautifull day   di okt 11, 2011 12:57 am

Zwijgend liep de jonge King door de gangen van het kasteel,zorgeloos, maar toch alert. Maar toch maakte hij zich iets zorgen om zijn grootste geheim. Hij hoopte dat die Mariah zijn geheim voor zich hield. Als de Angels erachter zouden komen dan had hij meer dan een groot probleem. Wat stond er dan op hem te wachten, verbanning? Misschien zelfs wel de dood omdat hij al die jaren had gelogen tegen het volk. Hij zuchtte even en stond stil, Daisy wist het ok niet. Hij twijfelde er zeer aan om het haar te vertellen, maar iets hield hem tegen. ij was bang dat zij het fout zou opvatten en dat ze kwaad werd. Zij mochten dan wel een vredelievend volk zijn, maar ook zij hadden grootse krachten. Maar wat anderen ook zouden denken als zijn geheim geopenbaard werd. Hij zou altijd zijn leven geven voor het volk waaronder hij was opgeroeid. Maar ook zijn kleine zusje Joy wist niks van zijn ware identiteit. Hij schudde even zijn hoofd, hij zat min of meer diep in de problemen. Hij had er nooit op gerekend om King te worden. Maar hij was nu eenmaal een uitzonderlijke spion geweest, hij had bewezen dat hij een grootse taak zoals King zijn aankon. Maar het weigeren had hij nooit gekund, dat zou nogal raar zijn geweest. Wie zou het nu weigeren om King te worden van zijn volk? Zijn bruine ogen bleven even hun zorgelijke uitdrukking houden, maar al snel verdrong hij het en begon de rust terug te brengen in zijn gedachtes. Langzaam begon hij eer verder te lopen en keek toen op tegen de deuren van de troonzaal. Hij knikte naar de wachters en liep naar binnen zodra de deuren openwaren. Zwijgend keek hij neer op zijn troon en schudde zijn hoofd. Een plots geluid deed hem opkijken en hij glimlachte. ''Hallo Daisy,'' Zei hij vriendelijk en draaide zich nu volledig om.

-Daisy Only!-

Daisy
Admin

Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 27-09-11
Leeftijd : 20

Angel vs Devil Profiel
Leeftijd: 55 ziet er uit als{19}
Ras: Angel
Partner: it is not that person fall in love quickly.

BerichtOnderwerp: Re: It's a beautifull day   di okt 11, 2011 1:21 am

Haar gedachten gingen steeds naar haar stiefbroer en haar vader, Hoe kon haar vader een mens kiezen om daar mee verder te leven. Daisy zat bij de tafel te tekenen gewoon om te ontspannen om aan niks te denken, maar het werkte niet echt. Ze liet haar potlood los en keek naar de portret die ze getekend had. Alles waar ze net aandacht zat ik de tekening: haar broertje, vader, hunter en zijn geheim en haar nieuwe kracht om aura van iemand te voelen zat er ook bij afgebeeld, het was nog wel wennen om plotseling iedereens aura te kunnen voelen. In de gang hoorde ze voetstappen van Hunter en dat stelde haar gerust, laatste tijd had ze hem weinig gezien. En nu hoefde ze niet alleen hier te zitten als een Queen want daar was ze nog niet aan gewend al die eer enzo.. ''Hallo Daisy,'' Hoorde ze een stem van Hunter en ze voelde meteen zijn aura wanneer hij binnen kwam, raar zijn aura was niet helemaal zuiver 'Dag Hunter.' Zij had hem nog niks verteld over haar nieuwe kracht en haar kleine stief broer. Ze knikte naar de wachters dat ze mochten gaan en sloot haar ogen om zich op de aura te concerteren. Haar ogen gingen weer normaal open en ze keek naar de jonge koning.

Angel vs Devil Profiel
Ras: I'm a halfblood Part of me is Demon and part of me is Angel, but yet I am the king of the Angels, But this will remain my little secret...

BerichtOnderwerp: Re: It's a beautifull day   di okt 11, 2011 2:36 am

Hunter wist dat hij de latste tijd weinig aanwezig was, maar hij ging vaak gewoon stiekem terug naar de plek waar hij geboren was. Maar het aan iemand vertellen kon hij niet doen. Hij keek op naar Daisy en zweeg. 'Dag Hunter.' Was haar antwoord en hij glimlachte even. Hij wachtte toen ze naar de wachters knikte en keek ze even na. Toen keek hij Daisy weer aan. ''Hoe gaat het nu met je?'' Vroeg hij vriendelijk en keek even in het rond. Stilletjes liep hij naar zijn troon en ging zitten. Hij sloeg zijn armen over elkaar en sloot zijn ogen. ''Het is rustig de laatste tijd.'' Zei hij en opende zijn ogen weer. Hij zuchtte even en keek naar het plafond, een antwoord hoefde hij niet te horen. Maar hij wilde iets doen, de hele dag rondhangen in een kasteel was echt niks voor hem. Hij moest actief zijn, zonder een beetje actie was het leven niks waard. Maar als King kon hij het niet riskeren om zijn leven weer eens op het spel te zetten alleen omdat er niks te doen zou zijn.

kortheid xD

Daisy
Admin

Angel vs Devil Profiel

BerichtOnderwerp: Re: It's a beautifull day   di okt 11, 2011 3:00 am

''Hoe gaat het nu met je?'' Vroeg hij vriendelijk en keek even in het rond. Stilletjes liep hij naar zijn troon en ging zitten. Hij sloeg zijn armen over elkaar en sloot zijn ogen. ''Het is rustig de laatste tijd.'' Zei hij en opende zijn ogen weer. Daisy zuchten even 'Dit is niks voor mij om in de kasteel rond te hangen' zei ze eerlijk en keek Hunter weer aan hij was ook vroeg een spion. 'Hunter....' ze stopte even en keek onzeker en vervolgde haar zin 'Ik heb een nieuwe kracht ontdekt die van mijn vader was...' ze zuchten nu moest ze het zeggen 'heb je iets wat ik moet weten' ze zei het toch maar niet hij moest het zelf toe geven. Daisy's handen gleden naar haar haar en haar knot ging los waardoor haar blauwe haar naar beneden viel, ze stond op en liep naar een kast vol met zeldzame spullen die van vorige Queens en Kings waren. Haar nieuwe blauwe jurk waaide heen en weer door de wind omdat het raam open stond. Nog steeds wachte ze op een antwoord van de King.

Angel vs Devil Profiel

BerichtOnderwerp: Re: It's a beautifull day   di okt 11, 2011 8:15 am

Daisy zuchtte even 'Dit is niks voor mij om in de kasteel rond te hangen' zei ze eerlijk en keek hem weer aan. Even glimlachte hij en keek haar ook aan. ''Ik snap wat je bedoelt.'' Zei hij vriendelijk. 'Hunter....' ze stopte even en keek onzeker en vervolgde haar zin 'Ik heb een nieuwe kracht ontdekt die van mijn vader was...' Even fronste hij, was dat waarom ze zo stil was? Maar er was nog iets, daar was hij zeker van. Hij hoorde haar zuchtte en keek haar aan. 'heb je iets wat ik moet weten?' Hunter schrok van de directheid van haar vraag. Wist ze het? Hij zweeg en begon een lichtelijke vorm van paniek op voelen komen. Dit ging totaal de verkeerde kant op. Hij keek toe hoe ze haar haar losmaakte en was ondertussen diep aan het nadenken over een antwoord. Hij mocht haar de waarheid natuurlijk niet vertellen. Waarom moet iedereen zulke vragen stellen? Het was duidelijk dat ze nog steeds op een antwoord van hem wachtte. Hij keek haar niet aan, in plaats daarvan stond hij op en liep naar het raam en staarde naar buiten. ''Nee, er is niks dat je hoeft te weten.'' Loog hij toen en liet zijn hoofd iets zakken. Dt was het dan, zijn eerste leugen aan dit volk, aan Daisy. Tegen zijn vroegere vrienden had hij vaak genoeg gelogen over zijn afkomst. En dat terwijl iedereen om hem heen altijd maar liep te pochen over hoe goed hun ouder wel niet waren. Toen had hij altijd maar zijnschouders opgehaald en iets gemompeld over dat zijn vader was overleden. Tot voor kort was dat voor zijn wetenschap niet waar geweest. Maar Mariah had hem verteld dat zijn vader daadwerkelik dood was. Hij zuchtte even zacht en probeerde zichzelf weer te kalmeren. ''Maar wat is die nieuwe kracht van je dan?'' Vroeg hij weer even kalm als voorheen, om van onderwerp te veranderen. Maar het vreemde gevoel bleef aan hem knagen.

Daisy
Admin

Angel vs Devil Profiel

BerichtOnderwerp: Re: It's a beautifull day   wo okt 12, 2011 4:07 am

''Nee, er is niks dat je hoeft te weten.'' Zei hunter, Daisy zuchten onhoorbaar en liep naar hunter en legde haar arm op hem schouder ''Maar wat is die nieuwe kracht van je dan?'' Vroeg Hunter om haar naar een andere onderwerp te laten gaan. 'Ik kan iemands Aura voelen, je weet dat je tegen mij niks kunt verstoppen en ik vertel het aan niemand...Ik zal ook niet boos worden.' zei ze uit eindelijk rustig en keek hem lief aan, als hij iets niet vertelde zou ze er toch ooit achter komen en deze geheim wist ze al, maar ze wou het uit Hunters mond horen. Hunter was ouder dat zag je sowieso aan hun gezichten maar in het echt was hij 20 jaar ouder. Daisy keek naar buiten hoe de zon scheen en wachte weer naar zijn antwoord.

-kortheid-

Angel vs Devil Profiel

BerichtOnderwerp: Re: It's a beautifull day   wo okt 12, 2011 9:10 am

Hij hoorde hoe ze naar hem toeliep en tilde zijn hoofd snel op toen hij haar hand op zijn schouder voelde. 'Ik kan iemands Aura voelen, je weet dat je tegen mij niks kunt verstoppen en ik vertel het aan niemand...Ik zal ook niet boos worden.' Zei ze rustig en Hunter slikte even. Er was dus echt geen ontkomen aan hier. Hij ontweek haar blik en staarde naar buiten. Hij kon toch onmogelijk vertellen dat hij een halfbloed was? Hij zuchtte even hoorbaar en schudde zacht zijn hoofd. Zijn hand gleed naar het kruisje dat sinds zijn ontmoeting met Mariah op zijn borst hing. Zijn enige tastbare herinnering aan zijn vader, het handgemaakte kruisje. Zwijgend streel hij met zijn wijsvinger over de hanger en liet zijn hoofd weer zakken. Het was niet dat hij Daisy niet vertrouwde, maar op een of andere manier zou iedereen er later achter komen, en dat zat hij in diepe problemen. ''Het..'' Begon hij en viel weer stil. Hoe moest hij dit in hemelsnaam fomuleren? Hij schudde weer zijn hoofd en zuchtte weer. ''Ik kan het je niet vertellen.'' Zei hij toen. ''Het zou niet goed zijn voor mijn leven. Het is niet dat ik het niet wil, maar als er ook maar een woord van uitlekt zit ik in zware problemen.'' Hij keek haar even recht aan en toen weer naar buiten. ''Het is ook niet dat ik je niet vertrouw, in tegendeel zelfs. Ik zou je echt alles kunnen vertellen, maar dit is gewoon te riskant voor mij.'' Hij zuchtte weer en liet zijn handen eerst zakken en zette ze toen op de vensterbank. Zijn bruine ogen waren in het niks aan het staren en hij zweeg weer. Hij wist niet hoe zij hierop zou reageren, hij hoopte gewoon dat ze er begrip voor had. Misschien dat hij het ooit nog zou zeggen? Nee, dat zou hij waarschijnlijk toch niet doen. Maar hij zou haar op zijn minst een kleine hint kunnen geven, dat ze wist in welke richting zijn geheim lag. ''Maar ik kan je dit zeggen,'' Hij zweeg weer even en keek haar toen aan met nieuw gevonden kalmte. ''Ik ben niet echt wie ik lijk.'' En daar moest ze het maar mee doen, maar hij wist een ding. Als ze hierover door zou gaan zou hij uiteindelijk wel toegeven. Vroeger ws het al makkelijk geweest om hem een schuldgevoel aan te praten. Hoewel dat in de loop van tijd was verminderd, er waren nog steeds zekere personen in deze wereld die hem dat nog steeds aan konden doen. En Daisy was daar een van. Hij bleef haar aankijken, wachtend op haar reactie.

Daisy
Admin

Angel vs Devil Profiel

BerichtOnderwerp: Re: It's a beautifull day   do okt 13, 2011 4:23 am

. ''Het..'' Begon hij en viel weer stil. Hoe moest hij dit in hemelsnaam fomuleren? Hij schudde weer zijn hoofd en zuchtte weer. ''Ik kan het je niet vertellen.'' Zei hij toen. ''Het zou niet goed zijn voor mijn leven. Het is niet dat ik het niet wil, maar als er ook maar een woord van uitlekt zit ik in zware problemen. ''Het is ook niet dat ik je niet vertrouw, in tegendeel zelfs. Ik zou je echt alles kunnen vertellen, maar dit is gewoon te riskant voor mij.'' Hij zuchtte weer en liet zijn handen eerst zakken en zette ze toen op de vensterbank. 'Ik snap wat je bedoelt Hunter.' fluisterde ze zachtjes en Hunter vervolgde zijn woord ''Maar ik kan je dit zeggen,'' Hij zweeg weer even en keek haar toen aan met nieuw gevonden kalmte. ''Ik ben niet echt wie ik lijk.' Daisy knikte even en glimlachte flauwtjes ' weetje dat ik al wist dat jij een halfling bent toen je naar binnen kwam.' fluisterde ze plagerig en keek toen serieus 'Ik zal het aan niemand vertellen dat beloof ik jou, als jij belooft mijn geheim aan niemand te vertellen.' zei ze verder fluisterend

BerichtOnderwerp: Re: It's a beautifull day   

Terug naar boven Go down

It's a beautifull day
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Angel vs Devil :: Angel Territoria :: Angel Territoria :: Kasteel-
Ga naar: