Angel vs Devil

1000 jaar is er en oorlog tussen de Devils en Angels, andere soorten worden er bij betrokken zoals Humans(demonen jagers) en halfblood(half Angel, half Devil). Laatste tijd is het erg rustig in AvsD Zouden Angels of Devils iets groots aan het plannen zijn

IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

De Woestijn

Go down 
AuteurBericht
Jericho

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 04-10-11

Angel vs Devil Profiel
Leeftijd: 28
Ras: Halfblood (van de engelenkant)
Partner: Ik ben alleen ,zoals mijn achternaam suggereert.

BerichtOnderwerp: De Woestijn   zo okt 09, 2011 8:41 am

-Na de Jungle te hebben overleefd kom je uit in een enorme woestenij die niet anders dan dood en pijn te bieden heeft.-

"Waar kwamen al die beesten vandaan?" ,vroeg Jericho zichzelf hardop. Hij had de ontberingen in de jungle maar net overleefd en hij was ondertussen zijn houten katana op aan het poetsen. "Hoe is het mogelijk dat er helemaal NIEMAND IS HIER?" Het laatste klonk wat hard voor iemand die niet wist wat er allemaal naar hem loerde. Ter dood verveeld pakte hij zijn oefenwapen en sloeg ermee in het rond. Dat ,totdat het zwaard brak ,was zijn enige tijdverdrijf. Totdat hij opeens iets hoorde achter een steen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Mariah
Admin

Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 28-09-11
Leeftijd : 21

Angel vs Devil Profiel
Leeftijd: locked in a 16 year old body
Ras: Devilish powers run trough me
Partner: Pain and Hate are my lovers

BerichtOnderwerp: Re: De Woestijn   zo okt 09, 2011 8:56 am

Met een zucht klapte Mariah haar vleugelss opnieuw in. Ze pakte het kruis van haar ben en sloeg hem uit als wandelstok. Met een zucht liep ze verder, waarom was ze hier gekomen, o ja, rust. "Hoe is het mogelijk dat er helemaal NIEMAND IS HIER?" Het was een mannenstem en Mariah zuchtte, ze liep in de richting van de stem en zag een jongen die aan het kloten met zijn zwaars tot het brak. Mariah grijnste en schopte even tegen een steen die spontaan barste. De jongen draaide zich om en Mariah grijnste. "En wat hebben we hier, verdwaalt?" Vroeg ze zoetjes en keek hem grijnsend aan.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.misheru-san.hyves.nl
Jericho

Angel vs Devil Profiel

BerichtOnderwerp: Re: De Woestijn   zo okt 09, 2011 9:08 am

"En wat hebben we hier, verdwaald?" ,hoorde Jericho iemand zeggen. Hij keek om en zag dat er een demon met een wandelstok achter een gebroken steen stond. Ze zag er tamelijk jong uit ,maar hij wist dat niets meer is wat het lijkt. "Howdie ,hoe gaat het? Hij veinsde met moeite een menselijke aardigheid. "Mijn naam is Fred." ,zei hij met een rustige stem waarin men geen leugen kon horen. Als dat DING erachter zou komen dat hijzelf geen mens was ,was het over met hem. Hij stond op en stak zijn hand uit naar de demon. Dit was zijn leven : liegen en bedriegen tot de zon onderging. Daarna was er alleen nog maar stilte. Zijn geveinsde glimlach zou niet lang blijven staan. Hij had echt een minder vrolijk personage moeten kiezen. "Vraag niet wat haar naam is!!!" ,ging er door zijn hoofd. Alles moest perfect zijn. Hij was immers de meest streberige spion. En als dit zou lukken ,werd het zijn kroonstuk.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Mariah
Admin

Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 28-09-11
Leeftijd : 21

Angel vs Devil Profiel
Leeftijd: locked in a 16 year old body
Ras: Devilish powers run trough me
Partner: Pain and Hate are my lovers

BerichtOnderwerp: Re: De Woestijn   zo okt 09, 2011 7:34 pm

"Howdie ,hoe gaat het? Mijn naam is Fred." Daarna stak hij zijn hand naar haar uit. Maar Mariah keek er enkel naar en toen weer naar zijn gezicht. Hij loog, zo simpel als zr bet uit iemands gezicht kom lezen. Duidelijk dat hij zijn geheim beter kon bewaren als Hunter. "Vertel me eens iets jongeman. Wie denkt u dat ik ben." Een smalende glimlach verscheen rond haar mond en ze legde twee vingers op zijn hand. Meteen werd zijn huid daar grijsachtig en Mariah voelde nieuwe energie door haar heen glijden, wat was dit toch een interesante jongeman. Ze liet zijn huid los englimlachte opnieuw. "Je moet me vast kennen, De hele wereld noemt me.. De engel des doods. Toepasselijk niet?" Ze grijnste opnieuw en zuchtte. Terwijl ze met haar zilveren ogen de jongen aankeek speelde de wind met haar lamge haar. Wachtend op het andwoord van de jongen.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.misheru-san.hyves.nl
Jericho

Angel vs Devil Profiel

BerichtOnderwerp: Re: De Woestijn   ma okt 10, 2011 4:25 am

"Je moet me vast kennen, De hele wereld noemt me.. De engel des doods. Toepasselijk niet?" Het begon Jericho te vervelen. Hij wist dat hij DIT moest doden ,maar daar had hij geen zin in. "Oké ,je kijkt dwars door me heen.." ,zei hij. Hij deed zijn handen omhoog. "Ik geef me over." Zijn ogen gloeiden op en even waren de schimmen van vleugels achter hem te herkennen. Met een valse glimlach zei hij : "Ik vraag het je vriendelijk : neem afstand... Ik heb geen zin in volbloed aan mijn handen." Hij spuugde op de grond. "-Blergh- Stof..." Hij pakte een pepermuntje en wachtte rustig af.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De Woestijn   

Terug naar boven Go down

De Woestijn
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Angel vs Devil :: Overige Territoria :: De woestijn-
Ga naar: