Angel vs Devil

1000 jaar is er en oorlog tussen de Devils en Angels, andere soorten worden er bij betrokken zoals Humans(demonen jagers) en halfblood(half Angel, half Devil). Laatste tijd is het erg rustig in AvsD Zouden Angels of Devils iets groots aan het plannen zijn

IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Soul like me..

Go down 
AuteurBericht
Mariah
Admin

Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 28-09-11
Leeftijd : 21

Angel vs Devil Profiel
Leeftijd: locked in a 16 year old body
Ras: Devilish powers run trough me
Partner: Pain and Hate are my lovers

BerichtOnderwerp: Soul like me..   za okt 08, 2011 5:05 am

Met haar laatste passen kwam ze uit de schaduwen. Nog even sloeg ze haar vleugels uit en verborg ze daarna op haar rug. Ze maakte haar lange staf kort tot enkel het kruisen hing het aan de band romd haar middel. Daarna haalde ze het simpele vest van haar middel en sloeg die om. De capichoun gooide ze simpel met haar goede hand over haar haren om haar zilveren haren te verbergen en knipperde een paar keer om haar ogen inplaats van zilver blauw groen te laten worden. Ze stak haar lange arm uit die verbreed was in een flijmscherp bottenstelsel met nog enkele veren aan het begin. Ze liet hem terug veranderen in de lange bleke arm van haar menselijke huid. Ze glimlachte haar brede hoektanden bloot maar siste toen ze iets van geluid hoorde. "Wie is daar die mijn rust aan dit simpele meer verstoord?!" Riep ze geiriteerd en draaide zich om.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.misheru-san.hyves.nl
Vincent
Admin

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 02-10-11
Leeftijd : 22

Angel vs Devil Profiel
Leeftijd: 27
Ras: Human [Demon Jager]
Partner: No

BerichtOnderwerp: Re: Soul like me..   ma okt 10, 2011 6:08 am

Vincent kwam uit de bomen, die een paar meter van het meer lagen. Hij keek haar aan. Ze was op de verkeerde grond. Vooral als hij in de buurt was. Dan had je een groot probleem. 'Jij bent hier verkeerd!' Hij keek boos. 'Je hoort hier niet te zijn, het is Human Territorium.' Met één simpele actie had hij zijn lange zwaard al in zijn handen. Niemand van de duivels moest op zijn terrein komen. Hij had een grote hekel aan duivels. Vince had er al eens een gedood, die in de mensen wereld was gekomen.
Hij wachte, ongeduldig, af op het antwoord. Als ze niet snel antwoorde had ze een probleem. Vincent had een waarschuwende blik en keek haar strak aan.

[Flut XD]

Soul like me..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Angel vs Devil :: Mensen wereld :: Human [Demonen Jagers] Territoria :: Het meer-
Ga naar: