Angel vs Devil

1000 jaar is er en oorlog tussen de Devils en Angels, andere soorten worden er bij betrokken zoals Humans(demonen jagers) en halfblood(half Angel, half Devil). Laatste tijd is het erg rustig in AvsD Zouden Angels of Devils iets groots aan het plannen zijn

IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Whatever you do do not for new clothes

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Daisy
Admin

Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 27-09-11
Leeftijd : 20

Angel vs Devil Profiel
Leeftijd: 55 ziet er uit als{19}
Ras: Angel
Partner: it is not that person fall in love quickly.

BerichtOnderwerp: Whatever you do do not for new clothes   di okt 04, 2011 5:02 am

Rustig liep ze haar territoria uit om nieuwe kleding te kopen, het was wel nodig met haar garderobe. Daisy keek om zich heen of niemand haar volgde en ze knipte met haar vingers en haar outfit en de vleugels, ze kreeg een andere outfit en een andere lichaam ze was even groot maar ze leek op een meisje van 16jaar. met haar blauwe ogen keek ze naar het winkel centrum voor haar, het was groter geworden sinds haar laatste bezoek. Het was er nog niet zo druk dat was heel fijn kon ze ten miste uren lang in een pashokje blijven hangen om te passen. Met een glimlach liep ze langs de winkels op zoek naar een leuke kleding winkel die voor haar bestemd was vandaag. Er was een lichte briesje waardoor haar haar heen en weer bewoog ze leek zo wel een engel ook al was dat waar ze was zelfs de Queen van haar volk bij die gedachten zuchten ze iedereen kon het worden maar hoezo persee zij en niet kim, kim is haar beste vriendin toen ze een spion was neit dat ze nu geen vrienden meer waren. De winkel zat nu een meter voor haar en was dicht. Daisy liet een zucht horen, pas om 12 uur zou het open gaan, ze schopte een steentje weg en keek om zich heen ze zou wel in de park wachten tot het open ging het was toch half 11. Toen ze eindelijk had besloten merkte ze dat haar voeten al eerder hadden besloten en ze heel dicht bij het park was gekomen, Plotseling botste ze tegen een jongen aan 'het spijt me' Zij ze met een kleine glimlach en keek naar de jongen hoe hij zou reageren.

-only vincent-
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://angelvsdevil.actieforum.com
Vincent
Admin

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 02-10-11
Leeftijd : 22

Angel vs Devil Profiel
Leeftijd: 27
Ras: Human [Demon Jager]
Partner: No

BerichtOnderwerp: Re: Whatever you do do not for new clothes   di okt 04, 2011 5:41 am

Vincent was een demonen jager. Hij had er een gezien in de buurt van hem. Snel rende hij er heen en zette de achtervolging in. Het was een man. De demonenjager pakte zijn wapen. Hij had een lang zwaard en een geweer. Kort dacht hij even na en pakte zijn zwaard. Vincent sprong op, maar wel naar voren. Met zijn lange zwaard sloeg hij midden in de demon zijn kop. Het hoofd scheurde open en Vincent grijnsde. Dit was de zoveelste demon al die hij had gedood. Omdat ze boven op het dak waren, nam Vincent de demon op zijn rug en sprong van het dak af. Rustig belandde hij op de grond en gooide het dode lichaam op de grond. Met een menselijke uitvinding, de aansteker, stak hij de demon in brand. Het was immers een verlaten plek, waar niemand zou komen. En niemand zou dit zien. Rustig liet Vincent de aansteker vallen op de demon die meteen in de fik vloog. De jongen liep rustig weg van de demon en ging richting de stad. In het winkelcentrum zat een winkel die alleen de demonen jagers konden zien. Ze konden daar hun wapens kopen. Vincent wilde een nieuw geweer. Maar onderweg, door het park, knalde hij tegen iemand aan. 'Het spijt me.' Zei een stem. Vincent keek naar beneden. Het was een meisje, kleiner dan hem. Maar wat wilde je ook. Hij was 1.95 meter lang. 'Geeft niet, ik keek ook niet uit.' Even keek hij haar met dicht geknepen ogen aan. Ze was een engel. 'Dus jij bent een engel?' Vincent trok zijn wenkbrauwen eens op.

Admin

Angel vs Devil Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Whatever you do do not for new clothes   wo okt 05, 2011 3:43 am

'Geeft niet, ik keek ook niet uit.' Hoorde ze een stem, Daisy bekeek de jongen man goed hij was ongeveer 1.95 meter lang, had zwart haar en rode ogen. 'Dus jij bent een engel?' vroeg de jongen nog is en trok zijn wenkbrauwen omhoog, 'En jij bent een human' zei ze op een nette toon en keek hem recht aan. Die jongen kwam haar zo bekend voor maar hoezo, was het een king of zo. 'En wat is je naam als ik vragen mag?' Ze keek vriendelijk maar toch op de hoede naar de jongen en wachtend op zijn antwoord. Ze voelde hoe zijn aura was en ze kon zeggen dat het niet het mooiste was wat ze ooit gevoeld had. Voorzichtig keek Daisy om zich heen, niemand was er in de park allen hun tweeën, ze liep naar het bankje toe en ging zitten ze keek de jongen vragend aan omdat hij nog steeds geen antwoord had gegeven.
Profiel bekijken http://angelvsdevil.actieforum.com
Vincent
Admin

Angel vs Devil Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Whatever you do do not for new clothes   wo okt 05, 2011 6:12 am

'En jij bent een human.' Vertelde ze hem. Tsja, dat wist hij zelf ook al wel. Ze kwam hem ook al bekend voor. 'En wat is je naam als ik vragen mag?' Vroeg ze weer. 'Mijn naam is Vincent, Vincent Valentine.' Glimlachend keek hij eens naar haar. Ze kwam hem echt zo bekend voor, maar hij kon het maar niet te weten komen vanuit zijn eigen gedachtes. Die waren zo leeg als wat. Vincent keek eens naar het meisje op het houten park bankje. Ze was waarschijnlijk de Queen van de angels. Maar hij was King van de Humans, dus daarover zou hij niet zo dom moeten doen. Wat 'ie toch nooit zou doen.
Rustig liet Vincent zich op het bankje zakken en keek naar het meisje. Ze leek 19, maar ze was veel ouder. Ze deed hem denken aan zijn vader. Hij wist dat die eens vreemd gegaan was en dat hij een zusje had, maar waar zij was, wist hij niet. Zuchtend keek Vincent eens voor zich.

Admin

Angel vs Devil Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Whatever you do do not for new clothes   wo okt 05, 2011 6:25 am

'Mijn naam is Vincent, Vincent Valentine.' Daisy iel bijna van het bankje toen ze de naam hoorde, kon dit haar broertje zijn of niet ze wist als enige dat haar vader vreemd ging mar dat wist ze door haar kracht van gevoelens en aura. Vincent was po het bank gaan zitten en zuchten. 'eeehh Mijn naam is Daisy Valentine' Daisy probeerde haar hart wat rustiger laten kloppen maar dat wou niet lukken. Ze sloot haar ogen en ademde door haar neus in en door haar mond uit, haar hart ging rustiger kloppen 'dus jij bent de king van Humans?' Ze keek naar haar nagels wanneer ze dat zei, kon dit waar zijn had zij een jongere broertje maar hij leek helemaal niet op haar vader en hij was een mens dus dat betekende dat haar vader vreemd ging met een MENS, hoe laag kon je wel niet zakken 'Ben jij de zoon van Jacob?' vroeg ze onzeker...

Admin

Angel vs Devil Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Whatever you do do not for new clothes   vr okt 07, 2011 6:02 am

'Eeehh, mijn naam is Daisy, Valentine.' Sprak ze wat verward uit. Vince keek op en hield zijn hoofd schuin, terwijl hij op zijn handen steunde die naast hem op het bankje stonden. De jongen dacht na en probeerde zich te herinneren of zijn vader ooit vreemd was gegaan. Hij schudde zijn hoofd eens. Nee toch, dat zou zijn vader toch nooit hebben gedaan? 'Dus jij bent de King van Humans?' Toen ze dat had gezegd, keek ze naar haar nagels. Ze leek echt op zijn vader. Zou het mogelijk zijn dat zij nu zijn zusje was, maar dan was hij een halfbloedje of hij had driekwart van zijn moeder geërft en een kwart van zijn vader. Dan was hij geen halfbloedje. De jongen dacht diep na. Waarom zou zijn vader vreemd zijn gegaan als dit zo was. Als zij zijn zus was. 'Ben jij de zoon van Jacob?' Een onzekere vraag kwam van Daisy af. 'Ja, mijn vader heette Jacob Eric Valentine.' Hij keek haar vragend aan. 'Is er dan iets bijzonders?' Vince hield zijn hoofd schuin en keek naar het meisje dat bij hem op het bankje in het park zat. 'Als we familie zijn, kan ik me niet herinneren dat onze vader vreemd is gegaan met mijn moeder. Maar dan zou ik ook driekwart mens zijn. Ik kan namelijk niks wat met engelen te maken heeft.' Hij keek haar eens moeilijk aan. Maar hij had alleen de slechtheid overgenomen van zijn oom, de broer van zijn moeder. Die heeft hem uiteindelijk samen met zijn moeder Esmé opgevoed.

Admin

Angel vs Devil Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Whatever you do do not for new clothes   vr okt 07, 2011 8:19 am

'Ja, mijn vader heette Jacob Eric Valentine.' Hij keek haar vragend aan. 'Is er dan iets bijzonders?' Vince hield zijn hoofd schuin en keek naar het meisje dat bij hem op het bankje in het park zat. 'Als we familie zijn, kan ik me niet herinneren dat onze vader vreemd is gegaan met mijn moeder. Maar dan zou ik ook driekwart mens zijn. Ik kan namelijk niks wat met engelen te maken heeft.' Hij keek haar eens moeilijk aan. 'dus zo heet hij nu' fluisterde ze zachtjes en keek Vincent aan 'Jacob Valentine is me biologische vader, hij is een volmaakte engel geweest, tot hij zijn krachten voor de helft aan mij overgaf hij wist dat ik het wist dat hij vreemd ging en daar mee kon hij niet leven....Jacob was niet meer op me moeder en dat had hij ook aan de vorige Queen verteld zij had hem de helf van zijn kracht afgenomen en aan mij gegeven, hij was uit de gebied vertrokken en is nooit meer gezien me moeder was ook verdwenen.' Ze keek weer naar haar nagels, over haar verleden praten dat haten Daisy net zo erg als bij uitverkoop niet kunnen zijn door haar taken in de engelen Territoria. Daisy liet een zucht horen 'Je bent gewoon een mens om dat me vader niet meer volledig een angels is heb jij de gen van je moeder helemaal zou ik zeggen of beter gezegd dat zegt me gevoel' Ze keek weer voor zich uit en dacht aan haar taak die ze vandaag had NIEUWE KLEREN KOPEN.

(flut)

Admin

Angel vs Devil Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Whatever you do do not for new clothes   di okt 18, 2011 2:27 am

Vincent keek naar Daisy. Dus zij was vanaf nu zijn zus? Dat was voor hem in het begin raar om te geloven. Hij had nooit echt wat van haar geweten, ja af en toe vertelde zijn vader wat over haar, maar ook weinig. Vincent stond op en keek haar aan. 'Daisy, ik denk dat we nog eens af moeten spreken, om meer van elkaar te weten te komen. Maar ik moet nu gaan.' Hij keek eens naar het meisje en stond op. Vince had een nieuw zwaard nodig. Deze was bot en het was niet fijn meer om met deze te vechten. Dus een nieuwe was voor hem zeer aangenaam. Dan kon hij weer verder met het zoeken naar demonen. 'Ik zie je nog wel weer.' Melde Vincent aan Daisy, zonder dat hij enige antwoord van haar had mee gekregen. Rustig liep hij van het park, waar ze waren, naar het winkelcentrum die een eindje verderop stond. Hij zou daar bij een winkeltje vol zwaarden zijn nieuwe halen. Die had Vincent al een poos geleden bestelt. Alleen die moest zeker aan de andere kant van de wereld vandaan komen? Het had zo ongeveer 4 weken geduurt, voordat hij er pas was. Vincent was inmiddels het winkelcentrum binnen gelopen en liep vlak daarna de winkel in.

BerichtOnderwerp: Re: Whatever you do do not for new clothes   

Whatever you do do not for new clothes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Angel vs Devil :: Mensen wereld :: New City-
Ga naar: